Wednesday 2 October 2013

Shironattors Fc..

hmmm.. penatnya malam nie..!! penat nya jadi admin.. fuhh.. *lap peluh* apa yg aku penat?? aku penat tau nk pilih admin yg baru utk fanpage tuu.. fuhh.. hari ini plk aq buat offer kat Shironattors sape yg nk jdi admin bole chat dgn aku.. ko!! berebut semua nk jdi admin.. xpasal2 beb.. sebelum nie admin Fan Page tu ade 4 iaitu Azmina Athirah , aku , Kak Afifah Amin dan Abg Ajak..!! tpi dorg jarang on9 tu yg aq rasa macam nk cari admin baru.. bole lah tolong aku update benda2 baru pasal Shiro!! tpi aku mmg support la admin2 baru nie.. Baru tambah menjadi admin dh tulis kat wall fan page !! perghh... power beb macam Po..po..po..power Rangers!! X pe lah penat mcm mana pun aku.. aku sanggup buat demi Shiro and Shironattors!! Thanks admin2 baru.. I Love You Alls..!! Support you alls..!! Ok la.. penat larr.. jangan lupa like fan page nie https://www.facebook.com/pages/Shironattors/602408979787143?ref=hl Shironattors!! ok bye.. Assalammualaikum.. cayunk kowang !! muah!!

No comments:

Post a Comment